نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

هتل آلاهان استانبول

هتل آلاهان استانبول از ساحل 10 دقیقه فاصله دارد و در منطقه آکسارای واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره استانبول می باشد. این هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است. هتل مجموعا 64 اتاق دارد. در فاصله 300 متری از هتل آلاهان ایستگاه تراموا قرار گرفته است و مسافران تور استانبول می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد. اماکن تاریخی و تفریحی استانبول نظیر کاخ توپکاپی، ایاصوفیه و مسجد آبی به هتل نزدیک هستند.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، بار، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی مخصوص میهمانان تور استانبول ، مجهز به اینترنت وای فای، خدمات خانه داری، لباسشویی، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی مخصوص مسافران تور استانبول ، و... می باشد.

 

تصویر هتل آلاهان استانبول

تصویر لابی هتل آلاهان استانبول

تصویر لابی هتل آلاهان استانبول

تصویر رستوران هتل آلاهان استانبول

تصویر اتاق هتل آلاهان استانبول  



:: برچسب‌ها: هتل آلاهان استانبول,ویژگی های هتل آلاهان استانبول,رستوران هتل آلاهان استانبول,اطاقهای هتل آلاهان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 40 41 42 43 44 ... 45 صفحه بعد